• شنبه ٢٥ فروردين ١٤٠٣-١٧:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٦٦
شربیانی در یکصد و شانزدهمین پویش امید و افتخار خبر داد

دولت موضوع تقسیم استان تهران را با مطالعه همه جوانب دنبال کند

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در یکصد و شانزدهمین پویش امید و افتخار، بر ضرورت مطالعه همه جانبه برای تقسیم استان تهران از سوی دولت، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشين آلات سنگین معاونت فنی عمرانی، با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ جعفر شربیانی، عضو هیأت رئیسه شورا؛ سید علی قاضی عسگر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی؛ رضا شنگی، شهردار منطقه ۲۰ ؛ هادی حق بین، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و دیگر مدیران مدیریت شهری در منطقه ۲۰  شهرداری تهران برگزار و افتتاح شد.
شربیانی، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، با تبریک عید سعید فطر، ضمن قدردانی از فعالیت های معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی تصریح کرد: این افتاحیه و این دسترسی که امروز افتتاح می شود، یک تکه از پازل دوره ششم شورا برای جنوب تهران و شهرستان ری می باشد. منظومه کامل اتفاقاتی که در سه سال گذشته رقم خورده، و بهره برداری هایی که در ری صورت گرفته، مختص منطقه 20 نبوده، مختص شهرستان ری بوده است.
عضو هیأت رئیسه شورا اسلامی شهر تهران، اذعان داشت: ما ادعا کردیم و خواستیم که از اعتبارات عظیم شهرداری تهران، در حوزه های مختلف عمرانی، ترافیکی و حل مشکلات و دغدغه های مردم در شهرستان ری استفاده کنیم و امروز که این دسترسی در حال افتتاح هست، همکاران ما، در در محور شهید رجایی و باقرشهر در تلاش برای بهره برداری از یک پل هستند که در ترافیک بهشت زهرا مؤثر است. 
وی خاطرنشان کرد:  همکاران ما در کهریزک نیز در تلاش برای بهره برداری از پروژه ای هستند که در ایام پایانی سال این منطقه را دچار ترافیک می‌کند و افتتاح آن پروژه نیز به حل گره ترافیکی کمک بزرگی خواهد کرد. 
عضو شورای شهر تهران بیان داشت: یکی از موضوعات مهمی که در دوره های مختلف به آن اشاره شده اولویت دادن به جنوب تهران و شهرری است زیرا عدم رفع نیازهای این محدوده یک شکاف تاریخی با اقصی نقاط دیگر تهران ایجاد کرده است. ما در این منظومه فکری هدف گذاری کردیم که بخشی از آن ها را با همین طرح‌های در حال اجرا عملیاتی کنیم. 
وی ادامه داد: چیزی که سالیان متمادی جزو مطالبات مردم است؛ پدیده نشتی تهران در حوزه های مختلف و سرریز جمعیتی پایتخت به شهرری است. باید این اتفاق را با تخصیص اعتبارات مضاعف نسبت به  آنچه در قبل اتفاق می افتاد، جبران کنیم.
شربیانی با بیان اینکه مقوله عدالت از مولفه های بسیار مهم انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه کرد، اضافه کرد: درخواست دادیم تا این پل به نام یکی از شهدای مدافع حرم شهر ری نام گذاری بشود.
وی افزود: توصیه ما به عنوان نماینده مردم تهران و خصوصاً مردم منطقه ۲۰ به دولت این است که در تقسیمات بخشی از شهرری با مطالعات دقیق تر و توجه به جوانب دقیق عمل کنند.
شربیانی در پایان، ضمن تشکر از از زحمات شهرداری تهران در منطقه 20 و دست اندرکاران و عوامل این پروژه، تأکید کرد: این روال خدمت و حرکت ما ادامه خواهد داشت و همچنان پیگیر پروژه های مختلف و مهمی در جنوب تهران هستیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: